Όσο λείπουμε μπορείτε να ακούτε τη μουσική μας εδώ...


Έπειτα από μια σειρά πετυχημένων εκπομπών, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε την επιθυμία της πλειοψηφίας των ακροατών μας και να πάμε στο διάολο.

Μη χαίρεστε όμως...

Κάποια στιγμή θα επιστρέψουμε από το διάολο για τον 3ο κύκλο εκπομπών.

Αναμείνατε στα PCιά σας...

Ηχογραφημενες εκπομπες

H HOT εκπομπή με τις sexy καλεσμένες καλόγριες (ιωάννα,κωσταντίνα,λένα)
πατήστε POSTS για να ανατρέξετε σε παλαιότερες
Highlights:Τα highlights αυτή τη φορά ήταν off the record. (Μετά το πέρας της εκπομπής)
Κλικ εδώ για τις αφίσες παλαιότερων εκπομπών

save diktyades

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Το post αυτό το είχα δημοσιεύσει στο bromeros.blogspot.com ως απάντηση σε ένα mail που είχε έρθει στην λίστα των φοιτητών και διαφήμιζε φριντιστηριακά μαθήματα:

Ας δούμε άλλη μια κατάντια του Ελληνικού Πανεπηστημίου.Ο Ελληναράς απο μικρός έχει μάθει να τα βρίσκει όλα έτοιμα και να του τα σκάνε οι γονείς του συνεχώς.
Έτσι,όταν ήταν γυμνάσιο και λύκειο βαριόταν να κάτσει να διαβάσει μόνος του και αναγκάζονταν οι γονείς του (καλά να πάθουν) να του πληρώνουν φροντιστήριο.
Αυτή η ανωριμότητα συνεχίζεται και στο πανεπιστήμιο όπου ο φοιτηταράς δεν έχει καταλάβει ποιος θα έπρεπε να ήταν ο ρόλος του δηλαδή ως μελλοντικός επιστήμονας,να ερευνά και να μελετά - και νομίζει ότι ο μόνος λόγος που έγινε φοιτητής είναι για να πάρει ένα κωλοπτυχίο.Δεν έχει σημασία πώς θα το πάρει και με τι μέσα: αντιγραφή , γλειψίματα, φροντιστήριο..

10 εξυπνάδες:

Constantinos είπε...

Απότι θυμάμαι ο θεσμός των φροντιστηρίων στο Λύκειο είχε συνυφανθεί με το σύστημα ως μια διέξοδος για άνεργους καθηγητές να βρίσκουν δουλειά (αντι φυσικά του να φτιάχνουν περισσότερα σχολεία ή μεγαλύτερες αίθουσες ) και ήταν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να πηγαίνεις αν ήλπιζες να λύσεις τα θέματα που έμπαιναν στο τέλος, θέματα που είναι δύσκολο να σκεφτείς μόνος αν δεν τα έχεις δει.

Al Gore είπε...

λυπάμαι που το λέω αλλά διαφωνώ σε ένα σημείο :P
Τα φροντιστήρια καλώς ή κακώς υπήρχουν για να συμπληρώνουν το σχολείο όσον αφορά τη γνώση που πρέπει κάποιος να κατέχει για να ανταπεξέλθει στα μαθήματα.Τώρα υπάρχουν τα πληρωτέα φροντιστήρια και η ενισχυτική διδασκαλία η οποία προσφέρεται δωρεάν από το κράτος.

Η ενισχυτική διδασκαλία έδινε τη δυνατότητα στους μαθητές του Λυκείου οι οποίοι ήθελαν να παρακολουθήσουν επιπρόσθετα κάποια ύλη στα μαθήματα(απαραίτητο για την επιτυχία και στις πανελλαδικές) να έχουν δωρεάν κάποιες πρόσθετες ώρες σε μαθήματα όπως μαθηματικά,ιστορία,φυσική...
Οι πανελλαδικές ήθελαν πρόγραμμα και κατεύθυνση για να επιτύχεις τον στόχο σου.Βέβαια πολλοί στο βωμό του κέρδους και ειδικά τα τελευταία χρόνια έχουν απαξιώσει την ενισχυτική διδασκαλία γιατί αν επικρατούσε πολλοί φροντιστές θα αναγκαζόταν να δουλέψουν στην ενισχυτική. Αυτό βέβαια κανένας δε σκέπτηκε ότι θα οδηγούσε στην υποβάθμιση του σχολείου και του ρόλου του στην εκπαίδευση.Δηλαδή ναι μεν θέλουμε δημόσια παιδεία αλλά την απαξιώνουμε.

Τα φροντιστήρια που πληρώναμε κάνανε ακριβώς την ίδια δουλειά με την ενισχυτική διδασκαλία μόνο που πλήρωνε κάποιος! Ε,εδώ είναι και η ουσία των πραγμάτων : ο έλληνας θέλει να πληρώνει κάτι για να το εκτιμήσει.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά στη 3η Λυκείου που παρακαλούσα τα παιδιά να σχηματίσουμε κάποιο τμήμα ενισχυτικής και όλοι έλεγαν "θα πάω φροντιστήριο".

Τώρα όσον αφορά τα πανεπιστήμια...ο καθένας κάνει τη δουλειά του.Είδε κάποιος κουτοπόνηρος ότι υπάρχει ένα δύσκολο τμήμα στο Βόλο και σου λέει να εκμεταλλευτώ την κατάσταση. θύματα υπάρχουν πολλά. Και βέβαια ακόμα περισσότερο η συμπεριφορά κάποιων καθηγητών και ο τρόπος που γίνονται κάποια μαθήματα δυστυχώς ωθεί τους φοιτητές σε εξωτερική βοήθεια,είτε αυτή προέρχεται από κάποιο άλλο συνάδελφο...είτε από φροντιστήριο!
Και μάλιστα ο καθηγητής που κορόιδευε το φροντιστήριο,ειδικά αυτός,να εξηγήσει γιατί υπάρχει φροντιστήριο Προγραμματισμού Ι.Αντί να καθόμαστε να κοροιδεύουμε τα φροντιστήρια να κοιτάμε τι πραγματικά ώθησε έναν άνθρωπο να ανοίξει ένα τέτοιο φροντιστήριο...

Constantinos είπε...

Έπρεπε ίσως να ήμουν περισσότερο σαφής. Ναι, άλλο η ενισχυτική διδασκαλία και άλλο τα φροντιστήρια.

Πάντως απ΄ ότι μπορούσα να παρατηρήσω, δεν κάνανε ακριβώς την ίδια δουλειά... Εγώ για ένα διάστημα παρακολούθησα και τα δυο κ είδα ότι στο φροντιστήριο γίνονταν πολλά περισσότερα από πολλές πλευρές, οργάνωσης, ύλης, ασκήσεων κτλ. Οπότε ήταν φυσικό ο κόσμος να στραφεί εκεί.

Αυτό που δεν μπορούσα να καταλάβω είναι προς τι όλα αυτά τα φροντιστήρια και όχι περισσότερα σχολεία/ μικρότερα τμήματα. Ή αν θες και καλύτερη ενισχυτική διδασκαλία. Το δυναμικό υπάρχει, αλλά από το κράτος δεν υπήρχε ποτέ η οργάνωση για αξιοποίησή του.

Καλά πάντως για το πανεπιστήμιο δεν το συζητώ, όταν ο άλλος περνάει 7 στους 300+ κάτι πρέπει να κάνεις για αυτό. Αλλά δεν πιστεύω ότι το φροντιστήριο είναι μια δόκιμη λύση. Τουλάχιστον στην σχολή μας, δεν νομίζω να μην μπορείς να πετύχεις κάτι αν μπορείς να διαβάσεις αρκετά για αυτό. Μπορείς να πας φροντιστήριο, αλλά δεν νομίζω να σου προσφέρει κάτι παραπάνω. Δεν θα ήθελα να μιλήσω με συγκεκριμένα παραδείγματα, πάντως πιστεύω ότι το φροντιστήριο δεν μπορεί να κάνει κάτι για το πανεπιστήμιο.

plants VS anunaki είπε...

Κάποια εύστοχα σχόλια που είχαν ακολουθήσει την δημοσίευση του πο:

Από sotirios:
Και δεν λες και τη συνέχεια!!!!!

Ως πτυχιούχος πλέον, θα ξαναπάει σε Φροντιστήριο για να περάσει στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ για το Δημόσιο!

Και η αποθέωση έρχεται όταν οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ, αφορούν στις προσλήψεις Εκπαιδευτικών και ο ενδιαφερόμενος θα πάει σε Φροντιστήριο, για να τις ... περάσει.

Δηλαδή, αυτός ο άνθρωπος, έχοντας συνεχή φροντιστηριακή υποστήριξη, θα γίνει κάποια στιγμή Λειτουργός (!!!!) της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Θα την υπηρετήσει, ή θα στείλει τους μαθητές του στα ... Φροντιστήρια, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ τον εαυτό του;
October 24, 2007 9:02 PM
Ivan o bromeros said...

ontws yparxei kai synexeia..
October 24, 2007 9:23 PM
dimitris08 said...

Και μετά ζητάνε δημόσια δωρεάν παιδεία...
October 24, 2007 10:40 PM
ΝΙΚΟς said...

ΟΛΟ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΑ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΧΗ ΔΙΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ! ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ! ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ! ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΤΣΙ! ΩΡΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ!
October 24, 2007 11:29 PM
Samael said...

Είμαστε η μοναδική χώρα που οι βουτυρομπεμπέδες και τα κακομαθημένα μαλάκια βαριούνται να προσπαθήσουν μόνοι τους. Δεν είναι μόνο θέμα της ελληνικής εκπαίδευσης , αλλά και της νοοτροπίας πως ότι πληρώνουμε είναι κατ' ανάγκη καλό ή χρήσιμο.

Ειδικά φροντιστήριο για τα μαθήματα Πανεπιστημίου , είναι ότι πιο ηλίθιο , καθώς ακυρώνει την κριτική και την ελεύθερη σκέψη που θα έπρεπε να χαρακτηρίζει την απόκτηση γνώσεων , μέσα απ' αυτό. Τελικά δεν θα βγουν επιστήμονες αλλά παπαγαλάκια που θα έχουν κάνει πρόβες τις ατάκες τους , μπροστά στον καθρέφτη.

Ευτυχώς που δεν υπάρχει φροντιστήριο για το πως θα ζούμε...
October 25, 2007 11:50 AM
ΝΙΚΟΣ said...

Ένα άλλο πρόβλημα είναι και οι αιώνιοι φοιτητές..Κάθονται 7-8 χρόνια στο πανεπιστήμιο και τα γράφουν όλα στα παλιά τους παπούτσια...ανευθυνότητα,απειθαρχία και να ναι καλά οι μαλάκες οι γονεις(που λες και εσυ ΙΒΑΝ)να του τα σκάνε και το κωλοπαιδο να κοροιδευει.
October 25, 2007 3:28 PM
Δ. Τζ. said...

Να θέσω ένα ερώτημα: στο γυμνάσιο και στο λύκειο κάνουν φροντηστήρια επείδη βαριούνται να διαβάσουν; μήπως πολλοί πραγματικά διαβάζουν πολύ (και κουράζονται πολύ) και απλά δεν αρκεί το σχολείο (και δη το δημόσιο);
October 26, 2007 1:23 AM
Ivan o bromeros said...

d tz.,
sto lykeio, den ftaine oi ma8htes poy pane frontsthrio,oyte oi goneis toys poy toys stelnoyn, alla to ekpaideytiko systhma to opoio ta anagazei na kanoyn kati tetoio wste na exoyn prosbash sto panepisthmio.

Sto panepisthmio omws,o foithths prepei na ereyna apo monos toy kai na krinei kai ws akadhmaikos an8rwpos na skeptetai eley8era.An den exei syneidhtopoihsei ton rolo toy ws ayrianos episthmonas kai to mono poy ton noiazei einai pws 8a parei to ptyxio gia na bgalei xrhmata tote yio8etei me8odoys bolematos kai katanta apla ena papagalaki.
October 26, 2007 2:19 AM
Melina said...

kalispera! iparxei k sta nipia!
October 26, 2007 3:05 AM

dimhatzo είπε...

mia pikrh alh8eia...
(gia thn enisxuthkh)
sth polh mou oi ka8hghtes ths enisxuthkhs eixan na plhro8oun
(otan hmoun 3h lukeiou)
2 xronia...
sto fronthsthrio tous plhronoun ka8e mhna...

****
se kanena ma8hma den uphr3e pososto
7/300....
allo posoi xrwstane ena ma8hma k allo posoi pane sthn e3etash

Constantinos είπε...

ναι, έχεις δίκιο, ανακρίβεια αυτό που είπα. Γεγονός πάντως είναι ότι σε μερικά μαθήματα τα ποσοστά επιτυχόντων είναι απελπιστικά μικρά για να φταίνε μόνο οι φοιτητές...

Ανώνυμος είπε...

nai dimxatzo alla uperaspizesai mia malakia 8esh. den skefthkes pote giati na to xrwstan 300???

Al Gore είπε...

Πράγματι επειδή έχω ζήσει την ενισχυτική δεν είναι είναι και η πιο καλοπληρωμένη δουλειά.Κάποιοι έχουν βαλθεί να τη διαλύσουν,αυτοί που και καλά υπερσπίζονται καλή δωρεάν παιδεία. Όταν ήμουν 2α Λυκείου η καθηγήτρια που μου έκανε έκθεση είχε να πληρωθεί ένα εξάμηνο και όταν ήμουν 3η Λυκείου δε πληρώθηκε(δε ξέρω αν έχει πληρωθεί ακόμα)
Δυστυχώς με τη στάση μας απαξιώνουμε την ενισχυτική. Εγώ θυμάμαι που παρακολουθούσα και μαθήματα όπως μαθηματικά,φυσική...κάναμε κανονικά ασκήσεις από το βοήθημα,λύναμε θέματα,γράφαμε διαγωνίσματα. Δε μπορώ να πω ότι δεν ήμουν ικανοποιημένος!

Από εκεί και πέρα,όσον αφορά το γνωστό μάθημα...ο καθηγητής μπορεί να είναι καλός,άριστος,αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να φοβίζεις κανέναν με το αντικείμενο ειδικά όταν μιλάμε για μάθημα 1ου έτους.Η λογική λέει να κάνεις τα παιδιά να αγαπήσουν ένα μάθημα. Δεν είναι εκπαίδευση στρατιωτικής μονάδας το πανεπιστήμιο.

Εν τέλει όλοι συμφωνούμε ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνεται φροντιστήριο στο πανεπιστήμιο.Την ευθύνη για φροντιστηριακά μαθήματα την έχουν οι καθηγητές!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν είμαι κατά των φροντιστηρίων,όταν γνωρίζεις ότι οι γνώσεις που αποκομίζεις από το σχολείο,την ενισχυτική διδασκαλία και από προσωπική προσπάθεια είναι ανεπαρκείς.Διαφωνώ όμως στη λογική,να πηγαίνει κάποιος φροντιστήριο,επειδή πηγαίνει ο περισσότερος κόσμος και μαθαίνει (λέμε τώρα),ότι άλλα παιδιά πέρασαν σε καλές σχολές χάρη στο φροντιστήριο.

Εγώ προσωπικά πήγα στη Β' και στη Γ' Λυκείου (εμείς είχαμε και στη Β' Λυκείου πανελλαδικές) και δε μετάνιωσα καθόλου για την επιλογή μου να δεχτώ επιπλέον βοήθεια από φροντιστήριο,διότι οι γνώσεις που αποκόμιζα από σχολείο ήταν αρκετά ανεπαρκείς από την πλειοψηφία των μαθημάτων.Και ο λόγος,που οι γνώσεις από σχολείο μου ήταν ανεπαρκείς,διότι δε σου έδιναν κάποια επιπρόσθετη βοήθεια από άλλες πηγές (βοηθήματα) και τα βιβλία των σχολείων ήταν για πέταμα (ειδικά της Φυσικής,Χημείας και Βιολογίας Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης)

Ανώνυμος είπε...

gnwmh mou einai pws an h gnwmh kapoiou einai malakia, KALYTERA NA THN KRATHSEI GIA TON EAYTO, kai na prospa8hsei na skeftei mexri na syneidhtopoihsei PWS H GNWMH TOY EINAI MALAKIA

Παραλληλα με την εκμπομπη μπορειτε να δραστηριοποιηθειτε και εδω